חברת מועדון? ההטבות מחכות לך. התחברי / הירשמי

חנויות משווקות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בהזמנת מוצרים בסך ₪149 לפחות - תקבלי נקודת איסוף עצמי ₪299 לפחות - תקבלי משלוח עד הבית בחינם!

בהזמנת מוצרים בסך ₪149 לפחות - תקבלי נקודת איסוף עצמי ₪299 לפחות - תקבלי משלוח עד הבית בחינם!

גם גרביון דונה 40 דנייר בגוונים ויז'ון ושחור במידות גדולות

המדריך המושלם לבחירת גרביונים מידות גדולות

גרביונים הם חלק אינטגרלי מארון הנשים ולכן חשוב לשים לב ליתרון המרכזי שלהם – הם מספקים גמישות, אופנה ותחושה של נעימות על העור. עם זאת, עבור נשים במידות גדולות, גילוי הזוג האידיאלי המשלב נוחות וסגנון יכול להוות אתגר לא קטן בכלל. לכן מדריך זה נועד לפשט את התהליך כך שכל אישה תוכל לגלות את ההתאמה שלה.

פענוח המידה המתאימה לגרביונים במידות גדולות

בניגוד לבגדים, מידה של גרביונים נקבעת לרוב לפי גובה ומשקל מאשר מידות מספריות פשוטות. זה יכול לגרום לתמיהה ולחוסר התאמה מכיוון שהגדלים משתנים מאוד בין המותגים. חיוני להתייחס לטבלת מידות של המותגים הנגישים בדרך כלל באתר האינטרנט או בתוויות המוצר.

טבלת מידות לבחירת גרביון במידות גדולות

בעת הפניה לטבלת המידות הקפידו על מדידת הגובה והמשקל שלכן ונסו לדייק עם זה. אם המידות שלכן נופלות בין מספר מידות או בסוף טווח המידות, מומלץ לבחור את המידה המעט גדולה יותר לשם נוחות ושמירה לאורך זמן של הגרביונים. זכרו שעדיף שהגרביונים יהיו מעט מרווחים, ולא צמודים מדי.

הקשר בין חומרים, בדים וגמישות הגרביונים

הגרביונים עשויים מחומרים שכל אחד מהם מספק דרגות שונות של מתיחה ותמיכה. אל תתייאשי אם הגרביונים נראים גדולים מדי באריזה; ההתאמה האמיתית שלהם מתבררת ברגע שתלבשי אותן. בחירת הבד תתאים בקלות לגופך ותבטיח התאמה.

הנוחות ואורך החיים של גרביונים במידות גדולות תלויים במידה רבה באיכות החומרים המשמשים ובאופן ההרכבה שלהם. בדים, כמו תערובת של פוליאמיד ואלסטן המבטיחים שהגרביונים יותאמו היטב לצורות גוף שונות מבלי לאבד את צורתם או להפוך לשקופים מידי. התפירה של הגרביונים משחקת גם תפקיד חשוב בתחושת הנוחות ובאופן שבו הם יושבים על הגוף. תפרים חלקים עדיפים מכיוון שהם מפחיתים גירוי ומונעים מהגרביונים לשפשפף את העור. בחירה בגרביונים העשויים ברמה גבוהה כמו הגרביונים של קולנטה פירושה לחוות נוחות וסטייל ללא שום פשרות, וזה אכן חיוני, עבור קולקציות בגדים במידות גדולות כמו מידות בגדים סטנדרטיות יותר.

גרביון דונה בצבע מלון גם במידות גדולות
גרביון דונה בצבע מלון גם במידות גדולות

דברים מיוחדים שכדאי לזכור עבור גרביונים במידות גדולות

מציאת זוג הגרביונים לנשים במידות גדולות משתרעת מעבר לקבלת המידה הנכונה. זה כרוך בבחירת מוצרים העונים על דרישות הנוחות, הסגנון והתמיכה שלהם. שימוש בחומרים עמידים כמו תערובת של פוליאמיד ואלסטן באזורי שחיקה חיוניים לשם שמירה על העמידות והנוחות לאורך זמן. יתר על כן, בעולם הגרביונים ישנם סוגי גרביונים עם הדפסים וצבעים שונים המאפשרים ללובשות אותן להציג את הסגנון שלהן תוך כדי שמירה על סטייל גם במידה גדולה. בנוסף חשוב לזכור את נושא התמיכה במידות גדולות, לכן ממידה 5XL יש לגרביונים תוספת בהיקף הבטן וחיזוק כפול באצבעות הרגליים.

לרכישת מוצרי קולנטה

מגמות אופנה במידות גדולות 

בתחום האופנה, גרביונים במידות גדולות עומדים בקצב הטרנדים והעיצובים, אלו משפרים ומשלימים את הסטייל האישי. בין אם מדובר בגרביונים עם הדפסים נועזים וטקסטורות מיוחדות, הבחירה הנכונה יכולה לרומם את העיצוב האישי. לגוונים כהים יותר כמו גווני השחור יש אפקט הרזיה על הרגליים היוצרות צללית בעוד שדוגמאות מורכבות יכולות להחדיר צבע לארון הבגדים ולהתאים למספר תלבושות משתנות. חשוב לשלב בין גרביון שיתאים לטעם האישי שלך לבין סגנון עיצובי שיחמיא לך. מותגים מובילים כמו המותג של קולנטה מציעים מגוון אפשרויות במידות גדולות כדי להבטיח שהאופנה תהיה מכילה ומחמיאה, לכל צורות הגוף השונות. גרביון דונה 40 דנייר נותן מענה בדיוק למטרה הזו.

גם גרביון דונה 40 דנייר בגוונים ויז'ון ושחור במידות גדולות
גם גרביון דונה 40 דנייר בגוונים ויז'ון ושחור במידות גדולות

מספר טיפים לשמירה ולבישה של גרביונים במידות גדולות

לבישה בעדינות – כדי להבטיח שהגרביונים ישמרו על העמידות שלהם לאורך זמן, חשוב ללבוש אותם בעדינות. גרביונים העשויים מבדים, נוטים להיקרע אם מותחים אותם בחוזקה. לפני שתלבשי אותם, זכרי להוריד כל תכשיט ולבדוק שהציפורניים חלקות. משכי מעט את הגרביון מעלה מהבוהן ופתחי אותם בהדרגה במעלה רגליך מבלי למשוך אותן חזק מידי.

 

בחירת בגודל הנכון – גרביונים צמודים מדי נוטים להיקרע והאמת שהם פשוט פחות נוחים על הגוף. גרביונים רופפים מידי עלולים לשדר חוסר אחידות לכן הקפידי לבדוק את המידה המתאימה לך לקראת הרכישה הסופית.

 

טיפול בגרביונים – כדי להאריך את תוחלת החיים של הגרביונים, קחי בחשבון אילו פעילויות תעשי בזמן שאת לובשת אותם. משטחים מחוספסים, חפצים חדים כמו פינות רהיטים, תכשיטים או נעליים יכולים לגרום לקרעים בגרביון, לכן הקפידי להימנע מחיכוך במשטחים אלו אם אין בכך צורך ממשי.

 

ניקוי ואחסון – מומלץ לשטוף את הגרביונים לאחר כל שימוש כדי להיפטר משומן העור ותאי עור שעלולים להחליש את הסיבים. אם הדבר אפשרי עדיף לכבס אותם ידנית במים ובחומרי ניקוי לכביסה עדינה. במקרה שיש צורך בכביסה במכונה, שימי את הגרביונים בתיק הלבשה תחתונה נפרד להגנה בזמן הכיבוס. ייבשי אותם בתלייה על החבל ולא במייבש כביסה מכיוון שחום גבוה עלול להזיק לסיבים. בעת אחסון הגרביונים שמרי אותם במגירה בקיפול ולא בגלגול מפני שקיפול הגרביונים יכול למנוע מתיחה וקריעה של הבד.

 

על ידי ביצוע ההנחיות הללו, תוכלי להבטיח שהגרביונים יישארו נוחים ואופנתיים בארון הבגדים שלך לזמן ארוך. טיפול נכון לא רק יאריך את חיי הגרביונים שלך אלא גם ישמר את המראה הכללי שלך. מה שיהפוך אותם לתוספת אמינה ורב-תכליתית, לכל בגד ולכל זמן.

חיפוש