חברת מועדון? ההטבות מחכות לך. התחברי / הירשמי

לוגו קולנטה

בהזמנת מוצרים בסך ₪149 לפחות - נקודת איסוף עצמי בחינם!

בהזמנת מוצרים בסך ₪299 לפחות - משלוח עד הבית בחינם!
רוצה ליהנות מ-10% הנחה בקנייה הראשונה? הירשמי לניוז שלנו וזה כבר יחכה לך במייל 🙂 פלוס כל המבצעים וההנחות הכי שוות, לפני כולן אובייסלי ❤️️
בלוג
גווני גרביונים לאישה

לקראת תקופת החגים – המדריך הקצר לבחירת גרביוני נשים חלק א

מי מאיתנו לא מכירה את זה? ערב החג מתקרב, הבישולים והמתנות, התלבושות לילדים ולילדות, להספיק הכל מבלי לפספס כלום. והקניות, אין ערב חג בלי קניות… אז לפני התלבושות ולפני המתנות, מי מאיתנו לא קונה ערמות של גרביונים לחג? ההתלבטות בקניית גרביונים, אצל נשים רבות שאני מכירה, נהיית קשה יותר ויותר עם השנים. מותגים חדשים יוצאים לשוק, סוגי גרביים וגרביונים חדשים צצים כפטריות אחרי הגשם וגם ריבוי הצבעים לא הכי מקל על העניין.

התאמת גרביונים שחורים באווירה חגיגית
לרכישת מוצרי קולנטה

גרביונים – חלק מרכזי מהתלבושת

אז מה ההבדל בין כל הגרביונים ולמה יש כל כך הרבה? איך אני מבחינה בין סוג אחד לאחר ולמה שלא ננסה גרביון חדש לחג הזה, כי אם לא עכשיו אז מתי? את נכנסת לחנות ומתלבטת, הצבע הזה לשמלה בערב החג והצבע השני לשמלה בארוחת שבת?

כל השאלות הללו עולות כל פעם מחדש, ואפילו לא דיברתי על הדילמה במקרה שהלבוש צריך להיות קצת חורפי. כשאני מגיעה לחנות אני יודעת מה יתאים לי אבל אני גם מודה ומודעת לזה שבימי חג, להתאים תלבושת לבנות הקטנות שבבית זה אתגר שהולך ונהיה קשה יותר.. קשה להאמין אבל לפעמים אני מוצאת את עצמי מתאימה את התלבושת לגרביון ולא להפך…  

לבוש חגיגי בגווני לבן ושחור ושילוב גרביונים בצבע שחור או צבע מלון לבוש חגיגי בגווני לבן או שחור ושילוב גרביונים בצבע שחור או צבע מלון

גווני מלון וויז'ון – איך להבדיל בין הגוונים

אז בואי נעשה קצת סדר בבלגן: זה נכון שרובנו הולכות עם שני צבעים מרכזיים, צבעי גוף, כל אחת ומה שהיא מעדיפה – מלון וויז'ון. בחורף רובנו נלך על המראה החורפי עם גרביון שחור או אפור.

צבע המלון הוא לרוב בהיר יותר לעומת הוויז'ון, שנותן מראה יותר "שזוף". גם בשני הצבעים הללו יש מספר גוונים שונים, דומים אבל שונים. ממה נובע השוני? הסיבות הבולטות הן:

  1. סיבים שונים של לייקרה – מגוון הסיבים הוא עצום וכל סיב קולט את הצבע בצורה קצת שונה.
  2. צביעה שונה של הגרביונים בין ספקים שונים.
  3. שוני מקצועי בין מדינות – לרוב ניתן לראות שוני בגוונים בצורה בולטת בין גרב שמיוצרת בסין לדוגמה לבין כזו שמיוצרת באיטליה.
גרביון לאישה בגוון וויז'ון

את צבע המלון נמצא בגוון חום בהיר, לפעמים אפילו ורדרד. לעומתו את הויז'ון אפשר למצוא בגוונים של חום כהה, ירקרק ואפילו מעין כתום. מי שממש תתאמץ תוכל למצוא גם שמות צבעים כמו ברונזה וhoney שיזכירו גם הם את הויז'ון.

גרביון לאישה בגוון מלון

אז איזה צבע נבחר בגרביונים?

איו אמת אחת! אני מעידה על עצמי שאין שום צבע קבוע שאני אוהבת, מאוד תלוי בתלבושת שאני בוחרת. בחורף אני נצמדת יותר לצבע השחור, אבל גם אז אני אוהבת ללבוש גרביונים בצבע גוף ואף להפתיע עם אפור בגוונים שונים. יש רק דבר אחד שקבוע ולא משתנה – אני הולכת רק עם גרביוני קולנטה! גרביון מחטב, מעצב או גרביים, אבל את המותג המנצח אני לא עוזבת!

לרכישת מוצרי קולנטה

שאלות ותשובות על גרביוני נשים

  1. מה הם הצבעים הפופולריים ביותר לגרביונים ולמה הם מועדפים?

גרביונים צבעוניים פופולריים ביותר כאשר הגוונים המבוקשים הם בדרך כלל אלו המחקים גווני עור טבעיים, כגון "Melon Vision", וגוונים קלאסיים כמו שחור או אפור לחורף. צבעים אלה מועדפים בשל הרבגוניות שלהם ויכולתם לספק מראה טבעי ושזוף או להשלים את השינוי העונתי בארון הבגדים לעבר לבוש כהה יותר, המותאם לחורף.

2. איך גוונים שונים של אותו צבע בגרביונים משפיעים על המראה הכללי של התלבושת?

גוונים שונים של גוון הגרביונים יכולים לשנות בעדינות את האופן שבו התלבושת נתפסת. גוונים בהירים יותר נוטים ליצור מראה רענן המפיץ אווירה של שמש בעוד גוונים עמוקים יותר כמו שחור או אפור מוסיפים אווירה של אלגנטיות ועובדים היטב בעונות הקרות יותר.

3. אילו גוונים ניתן למצוא באתר של קולנטה מבחינת גרביונים לנשים?

אתר קולנטה מציע מגוון רחב של גרביונים לנשים, כולל סגנונות של גרביוני פלמינגו, פרימיום, דונה וגרביונים מעוצבים. ניתן לראות גרביונים בגווני מלון, שחור וגם ויז'ן, לסגנונות ועיצובים נוספים תוכלו להתרשם בעמוד הבא

לרכישת מוצרי קולנטה
הכי נמכרים:
עגלת קניות 0
נצפו לאחרונה 0
נשים
גברים
ילדות
תינוקות