חברת מועדון? ההטבות מחכות לך. התחברי / הירשמי

לוגו קולנטה

בהזמנת מוצרים בסך ₪149 לפחות - נקודת איסוף עצמי בחינם!

בהזמנת מוצרים בסך ₪299 לפחות - משלוח עד הבית בחינם!
רוצה ליהנות מ-10% הנחה בקנייה הראשונה? הירשמי לניוז שלנו וזה כבר יחכה לך במייל 🙂 פלוס כל המבצעים וההנחות הכי שוות, לפני כולן אובייסלי ❤️️
בלוג
בחירת הגרביון המושלם לחג הפסח

לקראת תקופת החגים – המדריך הקצר לבחירת גרבי נשים - חלק ב

כמו שאמרתי במאמר הקודם, יש מגוון רחב של גרביים וגרביונים ממותג קולנטה והם מגיעים במגוון צבעים וסוגים וזה יכול גם לבלבל. בואו נגיד את האמת, אנחנו מתחלקות לשתיים: אלו שקונות חודש לפני החג ואילו כמוני שמגיעות ברגע האחרון. כשאני מגיעה לחנות זה תמיד קורה בדקה ה-90 ומנסה להידחס כמו כולם ברגע האחרון לקנות עוד כמה גרביונים לחג.

קניות ברגע האחרון בערב החג

בגלל שאני למודת אכזבות, אני ממליצה בחום להתארגן כמה שבועות קודם לכן ולא ללמוד ממני על רכישה ברגע האחרון. האכזבה בלחפש גרב שאת אוהבת לערב החג ולגלות שהיא אזלה שווה את ההתארגנות מראש, ואני מדברת מניסיון כמובן.

קולקציית הגרביונים של קולנטה בערב החג

בערב פורים הגעתי לחנות הקרובה לביתי וידעתי מה אני רוצה. התחפושות שלי והתחפושות לבנות היו כבר מוכנות ונותר לי רק להשלים את הגרביונים. כבר שנים שהבנות שלי הולכות בפורים עם גרביון בעובי 48 דנייר המותאם לילדות (רק ממש מעט עבה יותר מ40), גרביון שיושב בדיוק על הרגל גם במידות הגדולות אבל גם בקטנות. לשמחתי השנה היה גרביון גם בצבע שחור וגם בצבע מלון ככה שהיה לי נוח "לשחק" עם התחפושות ולהתאים להן שני סוגי גרביונים.

גרביון לילדות בעובי 48 דנייר

אבל לקראת ערב פסח וערב סוכות כבר נהייתה לי מסורת לפיה אני אוהבת לגוון – גם במוצרים (גרביים וגרביונים) וגם בצבעים ובעוביים שונים. אם ביום יום אני הולכת עם צבע מלון, בחורף משלבת שחור, לקראת החגים אני מצטיידת גם בויז'ון ואפילו בצבע Honey שהוא מבחינתי יותר עדין. 

אני מציינת את הבחירה שלי בגוונים אלו כי העונה יש טוויסט בצבעים. פלטת הצבעים לעונה זו מגוונת ויוקרתית, החל מגווני תכשיטים המשקפים את התוסס של החגיגות שלנו ועד לגוונים אלגנטיים המשדרים תחכום. הפיתוי לא נגמר בצבעים אלו בלבד. השנה זה המגוון בקולקציה אביב-קיץ של קולנטה שישבו את הדמיון שלכם.

גרביון לנשים בצבע הוני
גרביון לנשים בצבע הוני

אני חייבת לציין שיש לי גם גישה נוספת שאני מאוד אוהבת ואפילו מרגשת אותי כשאני נכנסת לחנות ערב החג – האפשרות לנסות דברים חדשים, לנסות משהו חדש שאני לא הייתי מעזה אפילו לבדוק ביום יום, אם בגלל חוסר תשומת לב או בגלל הרגלים וקצב החיים. כך גם השנה החלטתי לנסות את גרביון מחטב פרימיום של קולנטה, גרביון ששמעתי עליו המלצות כבירות. קניתי ולא התחרטתי!

כדי לסבר את האוזן על נושא החיטוב בעולם האופנה, זה נכון במיוחד בכל הנוגע לפלא של גרביונים לנשים. הגרביונים האלה הם לא רק אביזר אלא ממש הנשק הסודי במלתחה של האישה. דמיינו לעצמכם זוג טייץ שעושה יותר מהשלמת התלבושת, הוא מחטב ומגדיר מחדש את הצללית שלך, מחליק ומעצב ללא מאמץ כדי לחשוף גרסה משופרת שלך. הגרביונים המעצבים עושים זאת בצורה גאונית כדי להציע תמיכה ממוקדת בדיוק באזורים הנכונים – כמו הקטנת הירכיים – וכתוצאה מכך תוכלי להשיג גזרה מחמיאה שמשדרת ביטחון.

גרביון מחטב ממש מוריד במידה, הוא יושב טוב על הגוף ולא מתגלגל לשנייה ונשאר איכותי גם אחרי שבועות רבים. לא האמנתי שארגיש נוח איתו גם לאחר הלבישה הרביעית כמו בלבישה הראשונה. קיבלתי לא מעט המלצות על ירכון הסיליקון של קולנטה ולאחר ששמעתי שהקיץ עתיד להגיע גם גרביון סיליקון בעובי 20 דנייר – אני מבטיחה לנסות ולספר מחוויותיי.

גרביון נשים בצבע ויז'ון, מושלם לערב החג
גרביון נשים בצבע ויז'ון, מושלם לערב החג

אז מה החלטתן? על מה אתן הולכות בחג הזה?

בעונת החגים, אנחנו רוצים לראות איך אתן חוגגות עם קולנטה! שתפו את הקניות החגיגיות שלכן ואת הגרביונים שבחרתם במדיה החברתית. תייגו אותנו והשתמשו ב-#MyCollantaStyle כדי להציג את תלבושות החג שלכן, את הגרביונים האהובים עליכן ואת רגעי השמחה האלה שהם מביאים לחגיגות שלכם.

זה מהיר, זה קל, וזו הזדמנות להיות חלק ממשהו גדול יותר – קהילה של חובבי סטייל בדיוק כמוך. הסיפור שלך יכול להיות הבא שיעורר השראה, והסגנון שלך יכול להיות זה שיוביל את המגמה. אל תחכי, פרסמי היום! ביחד נפיץ את שמחת החג ונהפוך את הסגנון של העונה לאחד שזכור היטב, יחד עם קולנטה.

הכי נמכרים:
עגלת קניות 0
נצפו לאחרונה 0
נשים
גברים
ילדות
תינוקות